Biztos, hogy megkapom a pénzemet? Igen, mert ez mindkettőnk érdeke. Ha nem fizetnénk, akkor kilépnétek a Mobilpontból. Érdekünk az, hogy minél többen legyünk.
Mit nyújt nekem a Mobilpont? Három dolgot szeretnénk Nektek nyújtani. Az első: naprakész és hasznos információk, amik lehetnek programok, új szolgáltatások, kedvezmények vagy akciók. A második: rengeteg nyereményutazások, telefonok és sok-sok ajándék. És nem utolsósorban pénzt,amit tetszésed szerint költhetsz magadra vagy szeretteidre.
Én hogyan kereshetek pénzt a Mobilponttal? Ahhoz, hogy pénzt keress, csak tagunknak kell lenned, amit egy regisztrációval meg is ejthetsz honlapunkon, ügyfélszolgálatunkon vagy SMS-ben. A Mobilpont tagjaként fizetett SMS hirdetéseket küldünk mobiltelefonodra. Az SMS megtekintéséért kapsz pénzt. Nagyobb jövedelemre is szert tehetsz, ha ajánlod szolgáltatásunkat ismerőseidnek, mert így az ő általuk fogadott SMS-ek után is kapsz jutalékot 2 szinten keresztül.
Mikor és hogyan kapom meg a pénzemet? Amennyiben az egyenleged 6000 Ft felett van, akkor automatikusan kifizetjük az összeget postai utalványon, vagy folyószámládra utaljuk át automatikusan. Abban az esetben, ha az összeg nem éri el az 6000 Ft-ot, akkor átmegy a következő havi számlázási időszakra. A számlákat minden hónap végén ellenőrizzük.
Mennyi SMS-t fogok kapni tőletek? Ez a hirdetőink számától és igényeitől függ, ez azt jelenti, hogy nem minden hirdetést kap meg minden tagunk. A mi érdekünk is, hogy minél több hirdetőnk legyen.
Elfelejtettem a jelszót. Mit tegyek? Írjál nekünk az info@mobilpont.hu -ra (név, telefonszám) és mi elküldjük neked, vagy hívd fel ügyfélszolgálatunkat a (061) 266-99-22-es számon.
Elutazom itthonról, egy ideig nem szeretnék SMS-t kapni. Mit tegyek? A módosítás, lemondás oldalon a FELFÜGGESZTÉS gombra kattintva szüneteltetheted az SMS fogadást. Ilyenkor nem kapsz SMS-t és az érte járó jutalékot sem. Ha újra aktiválni szeretnéd tagságodat, csak be kell lépned megint a módosítás, lemondás oldalra.
Honnan tudom, hogy mennyi pénzt kerestem? Regisztrációd után az egyenleg oldalon tudod megtekinteni, hogy hányan vannak csapatodban, és mennyi jött össze a számládon. Itt tudod meghatározni, milyen adózási formát szeretnél választani.
Hogyan tudom tagságomat törölni? Amennyiben úgy döntesz, hogy tagságodat végérvényesen megszünteted, akkor a módosítás lemondás oldalon a VÉGLEGES LEMONDÁS gombra kattintva töröltetheted magad a rendszerből. Kérünk, légy tudatában annak, ha véglegesen törölteted magad, elveszted csapatodat és a még nem kifizetett összegyűlt pénzedet.
Megváltoztak az adataim. Hol javíthatom ki? Minden adatodat a módosítás, lemondás oldalon tudsz megváltoztatni vagy az ügyfélszolgálatunkat felhívásával tudod elintézni. Kérünk, ha bármilyen adatod megváltozik, javítsd ki, hogy mindig téged érdeklő SMS-eket kapjál tőlünk.
Ez nem valamiféle piramisjáték? Nem. A tagság teljesen ingyenes, rendszerünkben pénzmozgás kizárólag a hirdetési bevételeinkből ered, és jutalék jogcímen kerül kifizetésre.
Van garancia arra, hogy az adataim nem kerülnek illetéktelen kezekbe? Az oldal fenntartója, a MU-GA Kft. (1053 Budapest, Magyar u. 52.) Az oldal üzemeltetése az adatvédelmi törvény által meghatározottak alapján történik, és tiszteletben tartjuk tagjaink önrendelkezési jogát személyes adatairól. Személyes adatokat előzetes engedélyed, valamint az adatvédelmi törvény által szabályozva sem a hirdetők és más harmadik személynek nem adjuk ki. A regisztráció során megadott adatokat csak a szabályzatban meghatározott tevékenységekre használjuk fel. Az adatok a telefonszám és jelszó megadásával bármikor módosítható vagy törölhető.
Hogyan regisztrálhatok? Ezt megteheted az Interneten, levélben ( Bp. 1053 Magyar u 52. ) vagy az ügyfélszolgálati számunkon a (061)2669922-es számon.
Mit tegyek, ha nem találtam itt választ a kérdésemre? Ha bármilyen kérdésed van, kérlek írj a info@mobilpont.hu e-mail címre vagy hívd fel ügyfélszolgálatunkat ( 061 2669922).
|